IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w
wysokości 30.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej z
następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze
zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto
Urzędu Miejskiego w Kole w BZ WBK 1 Oddział w Kole Nr 92 1090 1203 0000
0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Budowa ul. L. Staffa w
Kole (2).”
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 20,00 |
Doświadczenie osoby wyznaczonej do kierowania robotami drogowymi | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
W zakresie terminu realizacji zamówienia w przedstawionych poniżej
przypadkach wystąpienia opóźnień strony umowy ustalą nowe terminy
realizacji: 1) w przypadku pisemnego wstrzymania przez Zamawiającego
wykonania robót na czas określony o okres nie dłuższy niż okres
wstrzymania robót, 2) jeżeli jego wydłużenie wynika z przyczyn
dotyczących Zamawiającego lub działania siły wyższej, 3) w przypadku
wystąpienia konieczności wprowadzenia istotnych zmian projektowych i
wynikających z nich opóźnień w związku z koniecznością uzyskania
stosownych decyzji, zezwoleń, 4) wstrzymanie robót lub wystąpienie
przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn niezależnych od stron,
5) niedotrzymania terminu wprowadzenia przez Zamawiającego na teren
robót, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności, uniemożliwiające
wprowadzenie na teren robót w terminie określonym Umową, 6) konieczności
wykonania robót nieprzewidzianych Umową, a koniecznych do prawidłowego
wykonania przedmiotu umowy, 7) wykrycie w miejscu prowadzenia robót
niezinwentaryzowanych urządzeń lub sieci podziemnych, 8) przerwania
realizacji prac budowlanych przez właściwe organy administracji
rządowej, samorządowej bądź prawomocnym wyrokiem sądu, bez winy
Wykonawcy. 9) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w
stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w tym
sytuacji spowodowanych zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19. 2. W
zakresie zmiany kierownika budowy Zamawiający dopuszcza zmianę
kierownika budowy, którego doświadczenie zawodowe podlegało ocenie
punktowej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty pod warunkiem, że
Wykonawca wykaże, iż nowo proponowana osoba posiada nie mniejsze
doświadczenie niż wykazane dla kierownika budowy w złożonej ofercie.
3.Zmiana inspektora nadzoru. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy oraz
wprowadzenie nowych postanowień do umowy możliwe jest wyłącznie w
okolicznościach, o których jest mowa w umowie i które nie są istotne w
rozumieniu art. 144 ust 1e ustawy Pzp. 5. Strony umowy w sprawie
przedmiotowego zamówienia publicznego, niezwłocznie, wzajemnie informują
się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na
należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może
wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o
której mowa w art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych
rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i
zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi
sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 i 567) wprowadzonego ustawą o
zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz
wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw z dnia
31 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 568) stosowne oświadczenia lub
dokumenty wymienione w przywołanym przepisie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-02, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski - zgodnie z SIWZ rozdz. IX ust 2.
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający
wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości
10% ceny całkowitej podanej w ofercie oraz dokonania ubezpieczenia od
wszelkich ryzyk budowlano-montażowych (CAR) na czas realizacji
Inwestycji, w tym: wykonywanych prac, robót budowlanych, urządzeń oraz
wszelkiego mienia ruchomego i nieruchomego związanego bezpośrednio z
wykonywaniem przedmiotu Umowy na sumę nie mniejszą niż kwota
wynagrodzenia określona w ofercie.