Komunikat
w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Miejskiej Koło
Wydział Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Miejskiego w Kole informuje, że Burmistrz Miasta Koła Krzysztof Witkowski, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Miejskiej Koło. Funkcję będzie pełnił Pan Dariusz Ruciński, Starszy Inspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Kole.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Kole było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
Koordynator ds. dostępności łączy nowe zadania z dotychczasowymi obowiązkami tak jak do tej pory - w strukturze Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Kole.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Miejskiej Koło – Dariusz Ruciński
adres do korespondencji: ul. Stary Rynek 1, 62 – 600 Koło
telefon: 63 2627538
e-mail: bhp@kolo.pl