Strona ta wykorzystuje cookies 🍪 W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
tel. 63 27 20 810 lub 63 26 27 503  um@kolo.pl  |  26 Kwietnia 2024 r. Imieniny: Marzeny i Marii

Szkolenie z obsługi klienta w Urzędach

Dodane: 04 Lipiec 2012  12:51:00   Opublikował:
Szkolenie z obsługi klienta w Urzędach
„Realizacja zadań w relacji urząd – klient. Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk na przykładzie  wybranych usług publicznych” – to czwarte spotkanie z cyklu „Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk”, które odbywa się  w ramach projektu „Wdrożenie uprawnień zarządczych oraz szkolenia kadr Urzędów Gmin Koło, Grzegorzew, Kłodawa, Kościelec, Osiek Mały”. 
 
Spotkanie odbyło się 25 czerwca 2012 roku w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym  Wityng Sp .z o.o., w Mikorzynie.
 
Celem spotkania była wymiana doświadczeń i dobrych praktyk z obszaru: Realizacja zadań w relacji urząd – klient.

W spotkaniu uczestniczyło 5-ciu pracowników jednostek samorządu terytorialnego z Urzędów Gmin Koło, Grzegorzew, Kłodawa, Kościelec, Osiek Mały. 
 
Jednym z punktów przedstawionych przez trenera było zapoznanie urzędników z technikami kontaktu werbalnego i niewerbalnego w relacjach z klientami urzędów.

Trenerem był Piotr Ruta - Trener umiejętności miękkich z wieloletnią praktyką. Prowadzi zajęcia z szeroko pojętej komunikacji marketingowej, umiejętności menedżerskich, wystąpień publicznych, sztuki prezentacji. Szkoli osoby publiczne oraz menedżerów spółek komercyjnych. Ponadto, prowadzi szkolenia z  aktywnego tworzenia wizerunku podmiotów, firm, produktu i osób (Public Relations), budowy relacji inwestorskich, reklamy, promocji oraz marketingu.

W ramach spotkania uczestnicy otrzymali pakiet materiałów szkoleniowych a także słodki poczęstunek w przerwach kawowych, oraz ciepły posiłek w przerwie obiadowej zapewniony w ramach cateringu, jaki towarzyszy szkoleniu. Organizator zapewnił również nocleg w miejscu spotkania.
 
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
 

Blog Burmistrza
Miasta Koła

Kalendarium wydarzeń

Strona stworzona przez F&A MEDIA