Strona ta wykorzystuje cookies 🍪 W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
tel. 63 27 20 810 lub 63 26 27 503  um@kolo.pl  |  21 Grudnia 2024 r. Imieniny: Piotra i Tomasza

Dane kontaktowe do składania reklamacji

Dane kontaktowe do składania reklamacji w przypadku niewykonania lub niewłaściwego świadczenia usług zarówno przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jak i przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Dąbska 40 K, 62-600 Koło

 
Reklamacja winna być złożona  w  Urzędzie Miejskim w Kole,  ul. Stary Rynek 1, 62-600 Koło, tel. 63 26 27 550, e-mail: odpady@kolo.pl lub gospodarka.odpadami@kolo.pl

Reklamację należy składać w jednej z poniższych form:

  • a) pisemnej,
  • b) mailowej,
  • c) ustnej – do protokołu.

Zasady składania reklamacji:

  1. Reklamacja powinna zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi i jej adresu do korespondencji oraz określenie przypadków i terminu niewłaściwego świadczenia usługi.
  2. Reklamacja wniesiona pisemnie lub ustnie do protokołu powinna być podpisana przez wnoszącego, a protokół przez pracownika, który go sporządził.
  3. Jeżeli w reklamacji nie wskazano adresu wnoszącego i rozpatrujący reklamację nie ma możliwości ustalenia adresu reklamującego na podstawie posiadanych danych, reklamację pozostawia się bez rozpoznania.

Dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi zalecamy składanie reklamacji wywozu już następnego dnia roboczego.

Dodane: 27 Lipiec 2020  11:52:23    Ostatnia aktualizacja: 27 Lipiec 2020  11:52:23
Opublikował: