Strona ta wykorzystuje cookies 🍪 W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
tel. 63 27 20 810 lub 63 26 27 503  um@kolo.pl  |  21 Grudnia 2024 r. Imieniny: Piotra i Tomasza

WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT

Dodane: 21 Listopad 2024  15:03:26   Opublikował: Maria Bogusława Gaj
Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT


Ogłoszenie

o zamówieniu z dnia 21.11.2024
Numer ogłoszenia 2024/BZP 00608539/01

WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT

USŁUGI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a4c6a8-0a3c-4dd2-8910-f8a0004f0fb7
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/184313/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ) za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiający dopuszcza komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl. tylko na etapie zadawania pytań do SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym Regulamin - Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu. Sposób korzystania z Platformy jest określony w Instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem internetowym: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Baza wiedzy". Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego złożenia/wysłania na Platformie. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.
Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie "Osobisty").
Podpis kwalifikowany należy złożyć zgodnie z instrukcją dostarczoną przez dostawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spełniać wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 422). Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SWZ za pośrednictwem Platformy poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania się do Platformy) lub po przystąpieniu do postępowania poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się przez Wykonawcę na konto użytkownika, w zakładce „Korespondencja skierowana do Zamawiającego”.
Wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ złożone w trybie art. 284 ustawy Pzp, należy kierować drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wyłapywaniu oraz zapewnieniu całodobowej opieki bezdomnym zwierzętom pochodzącymi
z terenu Gminy Miejskiej Koło w okresie 181 dni, tj. w okresie od 01.01.2025 – 30. 06.2025 roku. Zamawiający przewiduje, że opieką w okresie obowiązywania umowy objętych zostanie łącznie ok. 41 psów (35 psów przebywających w Punkcie czasowego przetrzymywania zwierząt i 6 przewidywanych do odłowienia w okresie obowiązywania umowy).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Przejęcie przez Wykonawcę opieki nad 35 psów przebywających w Punkcie czasowego przetrzymywania zwierząt mieszczącym się w miejscowości Kosodrzewiny 56A, 92-411 Łódź będących własnością Gminy Miejskiej Koło, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy w uzgodnieniu z dotychczasowym miejscem pobytu zwierząt. Przejęcie nastąpi na podstawie protokołu przejęcia. Zamawiający zastrzega, że ilość psów do przejęcia może ulec zmianie, a wynikać to będzie z rzeczywistej ilości psów przebywających
w punkcie czasowego przetrzymywania zwierząt na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Przewiezie zwierzęta do schroniska/punktu czasowego przetrzymywania zwierząt prowadzonego przez Wykonawcę nastąpi na własny koszt i przy użyciu własnych środków transportowych, w celu dalszego odpłatnego sprawowania opieki nad nimi. Zwierzęta podlegające przejęciu, przebywające obecnie w punkcie czasowego przetrzymywania zwierząt są już odrobaczone, zaszczepione oraz oznaczone numerem identyfikacyjnym.
2) Odławianie i zapewnienie całodobowej opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Miejskiej Koło wraz z ich transportem.

a) Osobami uprawnionymi do zgłaszania konieczności działania są: upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego w Kole (wskazany imiennie w umowie, wykonujący czynności w godzinach urzędowania tj. 7:30-15:30) lub przez Straż Miejską, Policję, Straż Pożarną i pogotowie ratunkowe.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do odławiania niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 5 godzin licząc od godziny zgłoszenia przez Zamawiającego, a w nagłych, szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. zagrożenia życia ludzi lub zwierząt) nie później niż w ciągu 2 godzin licząc od godziny zgłoszenia przez Zamawiającego.
c) Przyjmuje się liczbę zwierząt do odłowienia w trakcie trwania umowy w ilości 6 (sześć) sztuk. Zamawiający zastrzega sobie, że liczba zwierząt do odłowienia i przyjęcia do schroniska/punktu czasowego przetrzymywania zwierząt może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z aktualnej ilości bezdomnych zwierząt przebywających na terenie Gminy Miejskiej Koło w okresie świadczenia usługi.

3) Wykonawca zobowiązany jest przy odławianiu zwierząt do:

a) posługiwania się urządzeniami i środkami niestwarzającymi zagrożenia dla życia, zdrowia ani zadawania cierpień odławianym zwierzętom,
b) stosowania środków do przewozu zwierząt spełniających warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt.

4) Całodobową opiekę weterynaryjną:

a) odrobaczanie,
b) szczepienie zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi,
c) leczenie,
d) usypianie ślepych miotów zwierząt,
e) przeprowadzenie eutanazji zwierząt w przypadku: nieuleczalnej choroby, bez możliwości dalszego leczenia zwierzę po wypadku i mających rozległe obrażenia,
f) utylizację zwłok zwierząt padłych bądź uśpionych w zakładzie posiadającym odpowiednie zezwolenia.

5) Zapewnienie 15-dniowej kwarantanny, zabiegów sterylizacji albo kastracji, odrobaczania oraz znakowanie poprzez wszczepiania mikroprocesora, leczenie, szczepienie zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi dotyczy to zwierząt nowo przybyłych do placówki Wykonawcy.
6) Zapewnienie całodobowej gotowości do podjęcia działania mającego na celu wyłapanie lub odbiór wskazanego zwierzęcia oraz udzielenie opieki lekarsko-weterynaryjnej zwierzętom, które doznały obrażeń w wyniku wypadku komunikacyjnego bądź wskutek innej przyczyny.
7) Całodobowa opieka będzie polegała na zabezpieczeniu miejsc do całodobowego przetrzymywania bezdomnych zwierząt, wyżywieniu oraz stałym dostępie do wody zwierzętom. Pomieszczenia powinny chronić przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiające swobodne poruszanie się, z uwzględnieniem zasady wydzielania pomieszczeń dla zwierząt agresywnych i chorych.
8) Przekazywanie zwierząt znajdujących się w punkcie/schronisku do adopcji i informowanie Zamawiającego o ilości oddanych do adopcji zwierząt przynajmniej raz w miesiącu w formie zestawienia wraz z fakturą za wykonane usługi. Na żądanie Zamawiającego przedstawienie zobowiązań adopcyjnych.
9) Prowadzenie ewidencji zwierząt wraz z nr identyfikacyjnym chip i zdjęciem z dnia odłowienia, rodzajem wykonanych zabiegów w ramach opieki weterynaryjnej: sterylizacja/kastracja, szczepienie, dane dotyczące kwarantanny, a także informacją o psach oddanych do adopcji i poddanych eutanazji oraz przekazywanie jej na bieżąco przynajmniej raz w miesiącu Zamawiającemu w formie zestawienia wraz z fakturą za wykonane usługi.
10) Całodobowy transport dzikich zwierząt biorących udział w zdarzeniach drogowych na terenie Gminy Miejskiej Koło odebranych od lekarza weterynarii, z którym gmina ma podpisaną umowę.
11) Współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Koła.
12) Niezwłocznie powiadamia osoby wyznaczoną przez Zamawiającego o zakończeniu wykonywania zlecenia tj. odłowieniu zwierzęcia. Przedmiotowe powiadomienie może nastąpić drogą telefoniczną lub za pośrednictwem e-maila.
13) Zamawiający posiada 29 psów czasowo odebranych od właściciela na podstawie decyzji Burmistrza Miasta Koła zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt, które nie podlegają adopcji do czasu prawomocnego rozstrzygnięcia w tym zakresie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zostały w rozdz. XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji usługi od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru;

Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień Wykonawcy do wykonywania określonej działalności:

Wykonawcy muszą posiadać aktualne uprawnienia tj.:

A. W przypadku punktów czasowego przetrzymywania zwierząt:

decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399);

B. W przypadku schronisk:

a) decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399);
b) zezwolenie organu właściwego ze względu na miejsce prowadzenia usług na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399).

2. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. posiadania doświadczenia i dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia:

Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek dotyczący odpowiedniego doświadczenia i potencjału technicznego .

a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie będące usługą związaną z wyłapywaniem i przetrzymywaniem bezdomnych zwierząt, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
b) Wykonawca winien dysponować odpowiednią liczbą miejsc w schronisku/punkcie czasowego przetrzymywania zwierząt dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Miejskiej Koło. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował liczbą wolnych miejsc nie mniejszą niż 41.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie wynikającym z art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – ( t. j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 399); Dokument składa podmiot czasowo przetrzymujący zwierzęta i podmiot będący schroniskiem.
2) zezwolenie organu właściwego ze względu na miejsce prowadzenia usług na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399). Dokument składa podmiot będący schroniskiem.
3) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wymagane wykonanie co najmniej 1 zamówienie będące usługą związaną z wyłapywaniem i przetrzymywaniem bezdomnych zwierząt, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Wykaz usług składa Wykonawca na wzorze załącznika nr 3 do SWZ.
4) Wykonawca winien dysponować odpowiednią liczbą miejsc w schronisku/ punkcie czasowego przetrzymywania zwierząt dla zwierząt pochodzących
z terenu Gminy Miejskiej Koło. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował liczbą wolnych miejsc w schronisku/punkcie nie mniejszą niż 41.

Wykaz usług wskazanych w pkt 3) wraz z oświadczeniem dotyczącym pkt.4) Wykonawca składa na wzorze załącznika nr 3 do SWZ .
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Pełnomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane,
3. Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej w zakresie określonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców.
5. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 2.500,00 zł.
2. Wadium może być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej z następujących form lub kilku z nich w zależności od wyboru Wykonawcy:

1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).

3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Kole w Santander Bank Polska 1 Oddział w Kole Nr konta: 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Wyłapywanie bezdomnych zwierząt – nr postępowania: ZP.271.21.2024”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w formie elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy (na wzorze załącznika nr 2).
4. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców.
5. Zamawiający w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, które mogą dotyczyć w szczególności:
1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia na zasadach określonych w niniejszej umowie;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę;
4) zmiana postanowień umowy w kontekście spowodowanym udzieleniem / zleceniem w trybie stosowanych regulacji prawnych zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, których wykonanie stało się konieczne, zasadne lub celowe;
5) zmiana postanowień umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
6) zmiana sposobu realizacji zamówienia w zakresie:

a) rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcom;
b) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji z udziałem Podwykonawców części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcom, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawstwa określonych w niniejszej umowie;
c) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji z udziałem Podwykonawców części zamówienia, która została zastrzeżona do osobistego wykonania przez Wykonawcę, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawstwa określonych w niniejszej umowie;
d) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podmiotów, na zasobach, których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i zgodnie z zasadami określonymi niniejszą umową;

w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie prowadzonej działalności, kwestiami niezależnymi od Wykonawcy, czy też innymi niespodziewanymi okolicznościami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
7) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z:

a) koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia tragedii;
b) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niemożliwa;
c) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia;
d) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;

8) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna)
9) zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia;
10) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, a które mają wpływ na realizację umowy.
2. Strony umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zakładce „Oferta” . Szczegółowa instrukcja postępowania przy składaniu oferty zawarta jest w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca będący podmiotem czasowo przetrzymującym zwierzęta w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o zapewnieniu gotowości do odbioru wyłapywanych zwierząt przez podmiot prowadzący schronisko dla zwierząt. Wzór stosownego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Załączone pliki

Blog Burmistrza
Miasta Koła

Kalendarium wydarzeń

Strona stworzona przez F&A MEDIA