Numer ogłoszenia: 163868 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 139940 - 2012 data 30.04.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
W ogłoszeniu jest: 1) termin realizacji 2) kierownik budowy 3) inspektor nadzoru 4) zmiana podwykonawcy na zasadach określonych w druku PROJEKT UMOWY.
W ogłoszeniu powinno być: 1) termin realizacji 2) kierownik budowy 3) inspektor nadzoru 4) zmiana podwykonawcy 5) zmiana wynagrodzenia umownego brutto, jeżeli nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) na zasadach określonych w druku PROJEKT UMOWY.
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 5) zmiana wynagrodzenia umownego brutto, jeżeli nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT).