O wykorzystaniu marketingu sportowego w rozwoju firmy mówił Rafał Siemiński dyrektor sprzedaży i marketingu dla firm w klubie KKS Lech Poznań podczas spotkania Akademii Biznesowej Lecha Poznań w kolskim ratuszu. Przedsięwzięcie zorganizował zarząd KKS Lech Poznań, zapraszając przedstawicieli naszych lokalnych firm.
Niestety, sala sesyjna nie zapełniła się zbyt wieloma gośćmi spotkania. - Ze względu na niską frekwencję, zorganizujemy spotkanie w innym terminie i zaprosimy państwa do udziału – zapewnił organizatorów burmistrz Mieczysław Drożdżewski.
Dyrektor Siemiński wyjaśnił, że spotkanie z przedsiębiorcami Koła i okolic zorganizowano, by przedstawić możliwości, jakie oferuje firmom klub Lech Poznań - Mamy ciekawe propozycje związane z rozwojem biznesu tych przedsiębiorców w oparciu o wykorzystanie marketingu sportowego i prezentacja tych możliwości jest celem dzisiejszego spotkania – tłumaczył rozmówca. - Dotyczy to reklamy poprzez sport, bo Lech Poznań to także nowoczesny stadion i cała społeczność, która wokół Lecha funkcjonuje, to prawie 7 mln sympatyków, dotarcie do nich przez potencjał Lecha Poznań chcemy przedsiębiorcom zaproponować.
Klub rozpoczyna cykl podobnych spotkań w Wielkopolsce, w Kole odbędzie się ono ponownie.