Strona ta wykorzystuje cookies 🍪 W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
tel. 63 27 20 810 lub 63 26 27 503  um@kolo.pl  |  20 Listopada 2024 r. Imieniny: Anatola i Rafała

XV edycja konkursu fotograficznego "PORTRET 2016"

Dodane: 04 Luty 2016  08:28:00   Opublikował:
XV edycja konkursu fotograficznego "PORTRET 2016"
Organizatorami  XV edycji konkursu fotograficznego "PORTRET 2016" są Kolski Klub Fotograficzny „FAKT” im. prof. dr. Tadeusza Cypriana oraz Miejski Dom Kultury w Kole pod patronatem Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu. W tegorocznej edycji można zgłaszać fotografię ukazującą portret człowieka w pełnej dowolności interpretacyjnej. Na zdjęcia organizatorzy konkursu czekają do 31 marca 2016 r.

Uczestnik:
  1. Uczestnikiem konkursu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, która w okresie od 04 stycznia do 31 marca wypełni formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie http://www.portret.kkffakt.pl/rejestracja/pl oraz zgłosi fotografię do konkursu.
  2. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w konkursie wyłącznie za zgodą pisemną rodziców lub przedstawicieli ustawowych. Skan takiej zgody należy przesłać na adres portret@kkffakt.pl
     
I. CZAS TRWANIA KONKURSU
 
Konkurs rozpoczyna się w dniu 04 stycznia 2016 r. i trwa do 31 marca 2016 r. włącznie.
 
II. KATEGORIA TEMATYCZNA KONKURSU
 
Do konkursu można zgłaszać fotografię ukazujący portret człowieka w pełnej dowolności interpretacyjnej.
 
III. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE
 
  1. Za udział w konkursie organizatorzy pobiera opłatę w wysokości 30 zł od zgłoszenia. Opłata tej wysokości obowiązuje dla uczestników zamieszkujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Opłata dla uczestników mieszkających poza granicą wynosi 30 euro. O wpłatę na konto uczestnik zostanie poproszony w trakcie rejestracji.
  2. Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.portret.kkffakt.pl/rejestracja/pl wymaga podania następujących informacji o Uczestniku:
    a. tytuł fotografii,
    b. imię i nazwisko,
    c. adres zamieszkania (ulica, numer domu, numer mieszkania, kod, miejscowość, kraj),
    d. telefon kontaktowy,
    e. adres e-mail.
  3. Fotografia wysyłana przez formularz powinno być nazwane – tytuł_nazwisko_imię
  4. Formularz powinien być wypełniony w sposób kompletny. Brak jakiegokolwiek elementu powoduje nieuwzględnienie w Konkursie nadesłanego zgłoszenia.
  5. Złożenie wypełnionego formularza konkursowego, tym samym udział w niniejszym konkursie jest równoznaczne z oświadczeniem, iż:
    a. Zgłoszona do Konkursu praca fotograficzna jest autorstwa Uczestnika i przysługuje mu do niej całość praw autorskich,
    b. Uczestnik posiada zgodę osób biorących udział przy powstawaniu pracy (modeli, modelek, wizażystów itd.) na rozpowszechnianie ich wizerunku w ramach Konkursu oraz w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem, także podawanych do publicznej wiadomości na portalach internetowych, w wydawnictwach Organizatorów, oraz wykorzystywanie ich w celach promocyjnych i marketingowych Organizatorów.
  6. Uczestnik Konkursu poprzez udział w Konkursie jednocześnie udziela nieodpłatnej licencji niewyłącznej do swoich Fotografii na rzecz Organizatorów bez ograniczeń czasowych, ilościowych oraz terytorialnych na następujących polach eksploatacji: w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; w zakresie rozpowszechniania utworu – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym; jednocześnie wyraża zgodę na wykonanie praw autorskich zależnych, w szczególności twórcze przekształcanie, przerabiania i adaptowania całości lub fragmentów; wielokrotne publikowanie (oraz publikowanie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania Uczestnika) w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem (tegorocznej i każdej następnej edycji), w wydawnictwach Organizatorów, a także na stronach internetowych www.portret.kkffakt.pl; www.mdk-kolo.pl i www.wbp.poznan.pl i profilach Organizatorów w serwisie Facebook oraz wykorzystywanie ich w celach promocyjnych i marketingowych Organizatorów.
  7. Uczestnik Konkursu wysyłając formularz oświadcza tym samym, iż akceptuje Regulamin Konkursu oraz wszystkie warunki uczestnictwa w Konkursie.
  8. Każdy Uczestnik może zgłosić do Konkursu w jednym zgłoszeniu maksymalnie 3 (trzy) fotografie.
  9. Zgłoszone do Konkursu fotografie muszą być w formacie JPG, a wielkość przesyłanego pliku do 5 MB.
  10. Do konkursu nie zostaną zaakceptowane prace na których znajdują się znaki, cyfry – daty, znaki wodne, podpisy
  11. W przypadku zgłoszenia do Konkursu kilku identycznych zdjęć przez tego samego Uczestnika, Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy przyjęcia identycznych zdjęć, które zostały zgłoszone jako kolejne.
  12. Zabronione jest składanie prac sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami – takie zgłoszenia nie będą brały udziału w Konkursie. O tym, że praca narusza powyższe zasady decyduje ocena Organizatorów.
  13. W Konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie zostały nigdzie opublikowane i nie wygrały żadnego innego Konkursu Fotograficznego.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia zdjęć, które nie spełniają warunków Konkursu.
  15. Autorzy fotografii zakwalifikowanych do wystawy pokonkursowej zobowiązują się do dostarczenia/przesłania wydruków nie oprawionych (przygotowanych według szablonu – do pobrania z strony) na adres: Miejski Dom Kultury w Kole, ul. Słowackiego 5, 62-600 Koło, woj. Wielkopolskie z dopiskiem na kopercie PORTRET 2016. Wydruki należy wysłać/dostarczyć do 25 kwietnia 2016 r. Wydruk w innym formacie niż szablonowy nie zostanie dopuszczony do wystawy pokonkursowej.
  16. Organizatorzy zwracają uwagę na konieczność starannego zabezpieczenia wysyłanych wydruków przed uszkodzeniami w czasie transportu (usztywnione opakowanie) i nie biorą odpowiedzialności za ich ewentualne uszkodzenie lub zaginięcie. Wydruk zniszczony/pognieciony nie będzie  mógł wziąć udziału w wystawie pokonkursowej.
IV. OCENA FOTOGRAFII BIORĄCYCH UDZIAŁ W KONKURSIE.
 
  1. Ocena nadesłanych prac odbędzie się w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostaną wybrane przez jury ekspertów fotografie do wystawy pokonkursowej.
  2. W drugim etapie główne jury powołane przez Organizatorów dokona wyboru nagrodzonych prac z pośród zakwalifikowanych do wystawy i przesłanych do dnia 25 kwietnia 2016 r.
  3. Lista autorów fotografii zakwalifikowanych do wystawy pokonkursowej zostanie podana do publicznej wiadomości do dnia 6 kwietnia 2016 r.
  4. Autorzy fotografii zakwalifikowanych do wystawy pokonkursowej otrzymają powiadomienie drogą mailową w ciągu 3 dni od daty opublikowania listy.
  5. Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości na uroczystym otwarciu wystawy pokonkursowej w dniu 21 maja 2016r.
  6. Decyzje Jury Konkursu są ostateczne.
V. NAGRODY W KONKURSIE.
 
  1. Nagrody przewidziane w Konkursie to:
    a. Grand prix - 4000 zł
    b. I nagroda - 2000 zł
    c. II nagroda - 1000 zł
    d. Wyróżnienie - 500 zł
    e. Wyróżnienie - 500 zł
    A także wyróżnienia w postaci nagród rzeczowych ufundowanych przez sponsorów.
  2. Laureaci zostaną powiadomieni o przyznanych nagrodach w terminie 7 dni roboczych od daty posiedzenia JURY, na adres e-mail i telefonicznie.
  3. Nagrody finansowe i rzeczowe otrzymają autorzy fotografii obecni na Gali wręczenia nagród i wernisażu wystawy pokonkursowej. Nieobecni otrzymają tylko nagrody honorowe. Zostanie im przesłany dyplom na życzenie. W uzasadnionych przypadkach autor może wydelegować osobę go reprezentującą. Pisemne oświadczenie zawierające dane reprezentanta (imię, nazwisko, seria i nr dowodu tożsamości), powinny dotrzeć do Organizatora w nieprzekraczalnym terminie do 5 maja 2016 r. W przypadku braku jakiejkolwiek informacji od autora fotografii Organizator uzna go za nieobecnego.
VI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZATORA.
 
  1. Organizatorzy nie ponosi odpowiedzialności za nie otrzymanie lub opóźnione otrzymanie od Uczestnika formularza z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności z przyczyn leżących po stronie administratora serwera.
  2. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za nieprzestrzeganie przez Uczestników postanowień niniejszego Regulaminu, w szczególności jeżeli treść Zgłoszenia będzie sprzeczna z prawem, będzie naruszać prawa osób trzecich, będzie sprzeczna z dobrymi obyczajami albo będzie opisywać sytuacje lub zdarzenia, które mogą powodować zagrożenie dla zdrowia lub życia i ludzi zwierząt. Organizator i Współorganizator zastrzegają sobie prawo do dochodzenia roszczeń z tytułu wszelkich szkód poniesionych przez Organizatora i Współorganizatora w związku z niespełnieniem przez danego Użytkownika wymogów określonych w zdaniu poprzednim.
  3. Odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich, które mogłyby zostać skierowane do Organizatorów konkursu, przyjmuje na siebie Uczestnik konkursu.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika Konkursu.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub jakiekolwiek przeszkody w komunikacji z Uczestnikami wynikające z przyczyn niezależnych od niego.
  6. Nagrody w Konkursie nie można zamienić na inną nagrodę, ani na ekwiwalent pieniężny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady nagród ani nie udziela gwarancji jej jakości. Wszelkie reklamacje dotyczące nagrody należy zgłaszać do producenta nagrody lub sprzedawcy.
     
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
 
  1. Regulamin niniejszego konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatorów oraz na stronie internetowej http://portret.kkffakt.pl
  2. Uczestnikom nie przysługuje wynagrodzenie za uczestnictwo w Konkursie, ani za wykorzystywanie przez Organizatorów elementów Zgłoszenia w jakikolwiek sposób, w szczególności w sposób wskazany w pkt. III.5.
  3. Przesyłając zgłoszenie do Konkursu poprzez stronę http://www.portret.kkffakt.pl/rejestracja/pl, Uczestnik potwierdza, iż akceptuje niniejszy Regulamin i opisane w nim warunki uczestnictwa.
  4. Uczestnik Konkursu poprzez udział w Konkursie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu związanym z realizacją Konkursu i celach marketingowych Organizatorów. Administratorem danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) jest Kolski Klub Fotograficzny “FAKT” z siedzibą w Kole przy ul. Plac Stary Rynek 1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konkursu w tym wykonania zobowiązań Organizatorów wobec Uczestników oraz w celu wysyłania informacji marketingowych środkami komunikacji elektronicznej związanej z działalnością Organizatorów oraz informacji o zmianach w funkcjonowaniu serwisów. Informacje dotyczące Uczestników mogą być przekazane do Urzędu Skarbowego, kurierowi oraz innym uprawnionym organom, na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Uczestnicy Konkursu mają prawo wglądu do podanych danych osobowych oraz prawo zgłaszania wniosków w zakresie ich poprawiania lub żądania usunięcia danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne w celu otrzymania nagrody w Konkursie.
  5. Osoby, które nie spełniają któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub umieszczą nieprawdziwe informacje lub dane zostaną automatycznie  wykluczone z udziału w Konkursie.
Kontakt:
 
portret@kkffakt.pl

Blog Burmistrza
Miasta Koła

Kalendarium wydarzeń

Strona stworzona przez F&A MEDIA