Strona ta wykorzystuje cookies 🍪
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
tel. 63 27 20 810 lub 63 26 27 503 um@kolo.pl | 16 Listopada 2024 r. Imieniny: Marii i Małgorzaty
E-samorząd narzędziem partycypacji społecznej i rozwoju usług publicznych
Dodane: 14 Listopad 2017 07:52:00 Opublikował:
E-samorząd narzędziem partycypacji społecznej i rozwoju usług publicznych
Przedmiotem projektu jest budowa wspólnej platformy do obsługi mieszkańców przez administrację samorządową, która swoim zakresem wyrówna poziom zaawansowania technicznego 17 gmin z 5 powiatów Wielkopolski. W projekcie uczestniczą: Gmina Kępno – leader projektu oraz Gmina Baranów, Gmina Bralin, Gmina Dobra, Miasto i Gmina Grabów nad Prosną, Gmina Kobyla Góra, Miasto Koło, Gmina Kościelec, Gmina Kramsk, Gmina Łęka Opatowska, Gmina i Miasto Odolanów, Gmina Osiek Mały, Gmina Perzów, Gmina Rychtal, Gmina Sompolno, Gmina Sośnie, Gmina Trzcinica.
W ramach projektu zostaną opracowane i wdrożone narzędzia niezbędne do świadczenia usług publicznych on-line, a także rozszerzenia funkcjonalności wdrożonych systemów zaimplementowanych w urzędach. Projekt obejmuje wdrożenie spójnego systemu obiegu dokumentów (EOD) i komunikacji zewnętrznej (EBOI) wraz z procedurami dwustronnej komunikacji z platformą ePUAP, powstanie katalog E-formularzy wspólnych dla całej platformy oraz indywidualnych dla poszczególnych JST. Utworzone zostaną takie moduły jak: e-Konsultacje, e-Rada dla komunikacji pomiędzy JST a Radą Miasta czy Gminy, e-Budżet realizujący etapy tworzenia budżetu obywatelskiego oraz funduszy sołeckich. Poza tym wdrożony zostanie system komunikacji SMS z mieszkańcami (na potrzeby zarządzania kryzysowego) oraz aplikacja mobilna na 3 systemy (iOS, Android, Windows Mobile) co znacznie poprawi komunikację na linii JST-mieszkaniec.
Realizacja projektu obejmuje również doposażenie JST w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie.