Strona ta wykorzystuje cookies 🍪 W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
tel. 63 27 20 810 lub 63 26 27 503  um@kolo.pl  |  5 Lipca 2024 r. Imieniny: Antoniego i Marii

Kolska spółka wprowadza „elektroniczne” udogodnienia!

Dodane: 10 Kwiecień 2020  11:32:00   Opublikował:
Kolska spółka wprowadza „elektroniczne” udogodnienia!
Już w sierpniu ubiegłego roku prezes Spółki MZEC Przemysław Stasiak zapowiadał uruchomienie elektronicznego biura obsługi klienta. Obecnie, w czasie epidemii, rozwiązanie to stało się wręcz idealne dla odbiorców ciepła oraz kontrahentów, którzy zyskali nowoczesny, łatwy w obsłudze kanał komunikacji. Mogą teraz bezpiecznie, bo elektronicznie, kontaktować się ze spółką!

Od kliku lat w kolskiej ciepłowni istnieje możliwość otrzymywania faktur drogą elektroniczną (tzw. e-faktura). Z tego rozwiązania korzysta już ponad 40% osób i firm współpracujących z ciepłownią. Teraz zakres usług elektronicznych został znacząco poszerzony - uruchomiona została platforma, za pomocą której możliwy jest dostęp do kompleksowej informacji dotyczącej realizacji wszelkiego rodzaju umów począwszy od tych dotyczących dostawy ciepła po umowy najmu i dzierżawy. Dla kolskiej spółki ciepłowniczej wdrożenie tego rodzaju rozwiązania to niewątpliwy sukces i osiągnięcie świadczące o tym, że spółka komunalna podąża za trendami i nowoczesną technologią ułatwiającą kontrahentom ciągły i przyjazny w obsłudze wgląd do istotnych informacji związanych z realizacją umowy. Kontrahenci, w tym odbiorcy ciepła, uzyskali możliwość swobodnego przeglądania: salda, finansów, rachunków i płatności, faktur i zapłaty, kalendarza płatności, dokumentów (tj. skanów obowiązujących umów, aneksów itp.). Poza tym dostępna jest również pełna informacja techniczna dotycząca licznika ciepła, mocy zamówionej czy też odczytów ciepłomierza. W przyjazny i intuicyjny sposób dostępne są dane dotyczące poboru ciepła oraz poszczególnych składników faktury za ciepło i usługi przesyłowe. W sposób jasny i transparentny każdy kontrahent uzyskuje pełną informację na temat łączącej go ze spółką umowy i wynikających z tego tytułu rozrachunków.

– Wszystkich kontrahentów zainteresowanych skorzystaniem z platformy eBOK w MZEC Sp. z o. o. zapraszam na stronę internetową https://www.mzeckolo.pl/ebok/dokumenty-do-pobrania/ tam znajdują się wszelkie niezbędne dokumenty, które należy wypełnić aby móc skorzystać z wybranych modułów tego rozwiązania – powiedział prezes spółki Przemysław Stasiak. – Dostęp do platformy eBOK jest bezpłatny, można korzystać na urządzeniach mobilnych. Uruchomiliśmy system mając na względzie przede wszystkim ochronę środowiska przez chociażby zmniejszenie ilości wykorzystywanego na co dzień papieru i konieczności zadrukowywania wielu stron. Dziś technologia wychodzi naprzeciw naszym potrzebom, zachęcam do korzystania. W tym szczególnym czasie epidemii  proszę wszystkich, którzy posiadają dostęp do Internetu o wykorzystanie tego niezwykle prostego w obsłudze narzędzia, które tak naprawdę przyczyni się do maksymalnego ograniczenia kontaktów z pracownikami spółki bez żadnej szkody dla jakości uzyskanej informacji czy załatwienia dowolnej sprawy.

Blog Burmistrza
Miasta Koła

Kalendarium wydarzeń

Strona stworzona przez F&A MEDIA